نمایندگی موبایل سرویس

نماینده تعمیرات محصولات اپل و سامسونگ و هوآوی در ایران ارائه دهنده خدمات تعمیرات تخصصی گوشی موبایل و تبلت

نمایندگی موبایل سرویس

نماینده تعمیرات محصولات اپل و سامسونگ و هوآوی در ایران ارائه دهنده خدمات تعمیرات تخصصی گوشی موبایل و تبلت


ارائه خدمات تعمیرات موبایل و رفع اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاریِ آن از جمله خدماتی است که در نمایندگی موبایل سرویس به مشتریان عزیز ارائه می گردد . همچنین نمایندگی موبایل سرویس با بهره گیری از نیروی . . .

خدمات تبلت
ارائه خدمات تعمیرات تخصصی تبلت و رفع اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاریِ آن از جمله خدماتی است که در نمایندگی موبایل سرویس به مشتریان عزیز ارائه می گردد

  • ۰
  • ۰

 

 یکی از مشکلاتی که اغلب برای تلفن های هوشمند از جمله اپل رخ می دهد، خراب شدن اسپیکر گوشی است که به دلایل مختلفی رخ می دهد. به  این ترتیب باید سعی کنید در صورت مواجه شدن با این مشکل، سریعا برای تعمیر اسپیکر موبایل اپل اقدام کنید.

از آن جای که این تعمیر از جمله خدمات تخصصی محسوب می شود، تنها باید توسط تکنسین های متخصص در این حرفه در نمایندگی تعمیرات اپل مورد بررسی قرار بگیرد و عیب یابی شود تا بتوانند آن را تعمیر کنند.

تعمیر اسپیکر موبایل اپل

دلایل خرابی اسپیکر موبایل اپل

دلایل متنوعی وجود دارند که باعث می شوند با خرابی و نیاز به تعمیر در اسپیکر در این گوشی رو به رو شویم.

بنابراین از جمله مهم ترین آن ها، می توان به دلایل سخت افزاری و نرم افزاری اشاره کرد که به راحتی قابل تشخیص نخواهند بود

و نیاز است تا توسط تکنسین های حرفه ای مورد بررسی قرار بگیرند. به این ترتیب از جمله مهم ترین این دلایل به صورت زیر است:

  • مشکل نرم افزاری در اغلب مواقع باعث خرابی اسپیکر می شود که با جیلبریک کردن در زمان قطعی صدای اسپیکر همراه است. به هم خوردن تنظیمان صدا در گوشی آیفون نیز می تواند باعث دلایل بروز این اتفاق باشد.
  • مشکل سخت افزاری که در بیشتر مواقع رخ می دهد، شامل ضربه خوردن به گوشی، ورود گرد و غبار و یا مایعات به داخل اسپیکر می باشد. به  این صورت اگر در زمان مکالمه با گوشی، صدای طرف مقابل واضح نیست و یا همراه با خش و نویز است، باید برای تعویض این قطعه اقدام کنید تا مشکل رفع شود و از بین برود. اما اگر همزمان این مشکل با رفت و برگشت صدا همراه بود، به احتمال بیشتر مشکل از فلت اسپیکر یا آی سی است که باید تعمیر شود.

عیب یابی و تعمیر اسپیکر موبایل آیفون

تلفن های هوشمند آیفون یکی از حساس ترین گوشی هایی هستند که باید از آن ها مراقبت ویژه ای داشته باشید.

همچنین لازم است بدانید اولین کاری که بعد از مواجه شدن با مشکل در اسپیکر گوشی خود باید انجام دهید، مراجعه به مراکز معتبر برای عیب یابی است.

برخی از افراد بدون تحقیق به هر تعمیراتی مراجعه می کنند. ولی لازم است بدانید که مراجعه به یک مرکز غیر معتبر، باعث کاهش کیفیت دستگاه شما شده

و حتی تکنسین های آن ها قادر به عیب یابی صحیح نیستند چرا که در این حیطه تخصص کامل ندارند.

بنابراین در این زمان، باید به یک مرکز معتبر تخصصی در این حیطه مراجعه کنید. به این صورت از بروز آسیب های جبران ناپذیر دیگر به دستگاه شما جلوگیری شده

و در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض، کیفیت دستگاه شما حفظ می شود و نگران آن نخواهید بود.

همچنین در این واحد تعمیر اسپیکر موبایل اپل به وسیله ابزارها و بهترین روش های روز دنیا و با بهره مندی از تخصص بالا، صورت می گیرد.

همچنین دستگاه به صورت همه جانبه ابتدا بررسی شده و سپس به مشکل اصلی آن پی برده می شود.

بعد از اتمام این کار، فرآیند تعمیر به صورت صحیح انجام شده و کیفیت دستگاه شما حفظ می شود.

همچنین لازم است بدانید که در صورت نیاز به تعویض قطعه ای آسیب دیده، اطمینان خاطر به مشتریان داده می شود که به جای آن ها از یک قطعه اصلی و اورجینال استفاده می شود.

روش های رفع خرابی اسپیکر آیفون

لازم به ذکر است که در بعضی مواقع که این مشکل ناشی از مشکل نرم افزاری باشد، با چند راه حل ساده می توان آن ها را رفع نمود.

در غیر این صورت باید برای تعمیر اسپیکر موبایل اپل و بررسی توسط تکنسین ها اقدام کرد. از جمله این راه ها شامل موارد ذکر شده در زیر است:

  • آزمایش اسپیکر گوشی اپل. به این صورت که وسایل اضافی مانند هدست را کنار گذاشته و پیام های صوتی خود را به صورت بلند چک کنید. چنانچه پیام صوتی به صورت واضح شنیده شد، اسپیکر سالم است و در غیر این صورت دستگاه دچار مشکل شده است.
  • ریست فکتوری، روش دیگری است که در بیشتر مواقع باعث می شود تا مشکل نرم افزاری رفع شود. شاید این کار باعث شود تا اطلاعات ذخیره شده شما از بین برود ولی اطمینان پیدا می کنید که اسپیکر دستگاه شما سالم است و مشکلی ندارد. به این صورت اگر باز هم اسپیکر گوشی شما کار نکرد، بنابراین مشکل سخت افزاری وجود دارد که باید برای بررسی آن توسط تکنسین های حرفه ای در مراکز معتبر اقدام کنید.
  • شناسایی مشکل نیز در بعضی مواقع می تواند به این موضوع کمک کند. برای نمونه اگر به دستگاه ضربه وارد نشده و یا آبی به روی آن نریخته است، این موضوع می تواند به دلیل متصل کردن گوشی به یک هدست یا هندزفری باشد که باعث ایجاد مشکل شده است.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر هارد گوشی اپل

قیمت تعمیر اسپیکر موبایل آیفون

به دلیل هزینه بالای قطعات گوشی هوشمند اپل، در زمانی که این مشکل رخ می دهد، تنها سوالی که ابتدا توسط کاربر پرسیده می شود،

این است که چه هزینه ای برای تعمیر اسپیکر موبایل اپل در نظر گرفته می شود.  لازم به ذکر است که در ابتدا توسط تکنسین ها بعد از بررسی های لازم، و تشخیص دلیل خرابی اسپیکر و مشکل ایجاد شده،

هزینه به صورت تقریبی در اختیار شما قرار می گیرد. سپس بعد از اتمام کار و نتیحه نهایی، قیمت اصلی به شما اطلاع رسانی می شود.

لازم به ذکر است که اگر به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه کنید، نه تنها خیال شما از بابت تعمیر و یا تعویض قطعه راحت است و نگران پایین آمدن کیفیت دستگاه خود نیستید،

و مطمئن هستید که در آن ها از قطعات اورجینال به کار برده شده است و دستگاه شما زیر نظر فرد حرفه ای و آموزش دیده بوده است، بلکه هزینه کمتری بابت آن پرداخت می کنید.

تعمیر اسپیکر موبایل اپل

کلام آخر

مشکل خرابی اسپیکر آیفون یک مشکل قابل حل است که نباید بابت آن نگران باشید.

ولی باید در این زمینه تصمیم درستی بگیرید تا آسیب های جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد نشود و کیفیت گوشی شما پایین نیاید.

به این ترتیب برای تعمیر اسپیکر موبایل اپل باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

  • ۰۱/۰۲/۲۷
  • الهه عسگری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی